piątek, 27 sierpnia 2021

Zarabiam dzięki temu, że Wy zarabiacie

Z pewnością zauważyliście, że często polecam sposób zarabiania przez internet, na którym zarabiam najwięcej, czyli Giełdę Tekstów. Po pierwsze dlatego, że, jak napisałem przed chwilą, zarabiam na nim najwięcej, a zatem i Wy możecie na nim zarabiać, a po drugie dlatego, że zarabiam dzięki temu, że Wy zarabiacie. Program Afilacyjny (z którego zakładając konto także możecie korzystać), nagradza mnie 5% wartości wykonywanych przez Was transakcji. Czyli za każdym razem, kiedy zarabiacie, ja także coś z tego mam (ale Wy nic nie tracicie). Ten model działa wspaniale, bo kiedy Wy zaczynacie zarabiać, piszecie teksty jeszcze chętniej, dzięki czemu zarabiacie jeszcze więcej.

To uczciwy system, ja jestem zadowolony, ale dostaję cokolwiek dopiero, kiedy Wy zarobicie, a zatem nie zyskuję nic, kiedy rejestrujecie się z mojego linka, ale nic nie piszecie. Bo kiedy piszecie, sprzedaż rusza. Dzięki temu ile zbiera mi się tam z tych 5% wiem, ile zarabiacie poprzez tę stronę. Zarabiacie dokładnie 20 razy tyle ile zbierze mi się w programie partnerskim. Czyli sporo...

Dodając do tego wszystkie sprzedane przeze mnie teksty robi się przyjemna kwota. Tym chętniej więc zachęcam Was do pisania i sprzedawania swoich tekstów poprzez ten portal. Wy zarabiacie, ja zarabiam...

Zarejestrować można się poprzez ten link.

Oczywiście na moim blogu znajdziecie sporo tekstów, które przybliżą Wam temat zarabiania na własnoręcznie pisanych preclach i artykułach. Jeśli więc potrzebujesz porady, masz pytania - zajrzyj w poniższe wpisy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz