piątek, 11 października 2019

Systematyczność jest kluczem

Nadszedł czas, by po raz kolejny krzyknąć Wam do ucha, żebyście nie ustawali w wysiłkach i nie poddawali się przy każdej porażce. Systematyczność to klucz do oszczędzania! Każde działanie, którego podejmujecie się w celu zwiększenia oszczędności wymaga sumienności i kontynuacji. Jeśli nie idzie, trzeba się przykładać i robić swoje. Jeśli są pierwsze sukcesy, nie należy osiadać na laurach.

Moje doświadczenie z blogiem


Także moim problemem jest systematyczność. Bardzo dawno obiecałem sobie na przykład dbać regularnie o tego bloga, a dopiero w tym roku udało mi się utrzymać postanowienie "post w każdy piątek". Mimo to wcale nie jest łatwo, ale z każdym wrzuconym postem czuję się pewniej i mam większą ochotę do pracy. Blog notuje więcej odwiedzin, co cieszy mnie niezmiernie i zachęca do dalszej pracy. Tylko utrzymując regularność mogłem zauważyć wyniki - to kluczowy element. 

Poza tym, regularna praca nad blogiem sprawia, że jest mi nie tylko łatwiej, ale także zwiększa się jakość publikowanych treści (z mojego punktu widzenia, być może czytelnicy mają inne zdanie, chociaż nikt się nie skarżył". Systematyczna praca nie tylko daje więc poprawę ilościową, ale także jakościową.

Moje doświadczenie z pisaniem


Staram się także regularnie wrzucać artykuły na Giełdę Tekstów. Z tym nie jest tak różowo, jak z blogiem, ale nadal odbywa się to systematycznie. Wynikiem tego jest stała sprzedaż. Do tego także chciałbym zachęcić - wielu moich znajomych skarżyło mi się, że pisali artykuły, ale nie odnotowali sprzedaży. Otóż, ta ostatnia rośnie powoli, ale stale - pod warunkiem, że cały czas jest napływ nowych tekstów. Osoby, które zakupiły tekst i polubiły styl będą przeszukiwać Twoje teksty. Jeśli jest ich tam 10, prawdopodobieństwo, że znajdą coś w interesującym ich temacie jest niewielkie. Jeśli jest ich 200, znacząco wzrasta (o 2000%). Jeśli ktoś znalazł wśród Twoich 10 tekstów jeden, który mu się spodoba, być może wśród 200 znajdzie ich kilka i zakupi od razu! Ja staram się powiększać bazę tekstów w dosłownie każdej chwili (na przykład w czasie przerwy reklamowej w filmie czy meczu).

Nagradzanie za pisanie


Jeśli chcesz coś porobić dla rozrywki, na przykład obejrzeć kilka odcinków swojego ulubionego serialu, a masz wyrzuty sumienia, że nie piszesz, zmień sposób myślenia i nagradzaj się za pisanie. Na przykład, po każdym napisanym i wrzuconym na Giełdę Tekstów artykule, pozwól sobie na jeden odcinek serialu. Możesz więc napisać tekst, obejrzeć odcinek i jeśli chcesz obejrzeć następny, przerwać oglądanie i napisać kolejny tekst, dzięki któremu na to zasłużysz. Możesz też przysiąść, napisać pięć tekstów, a następnie zasiąść przed ekranem i łyknąć od razu pięć odcinków. Wybór należy do Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz