piątek, 20 października 2023

Okres Świąteczny za pasem

Już niebawem w galeriach handlowych zacznie rozbrzmiewać "Last Christmas", co jednoznacznie definiuje wstęp do okresu świątecznego, w Polsce tradycyjnie zaczynającego się w okolicy Dnia wszystkich Świętych. Okres ten charakteryzuje się tym, że włada nami szał kupowania prezentów, a sprzedawcy podnoszą ceny, żeby potem opuścić je (trochę) przed Gwiazdką i naciągnąć nas na "promocje". Dlatego właśnie, jeśli chcesz oszczędzić na prezentowych zakupach, zrób je już teraz przez internet.

Możecie myśleć, że przesadzam (albo że zwariowałem), ale ja kupuję prezenty gwiazdkowe przez cały rok - ilekroć trafię na coś interesującego, pasującego do obdarowywanego i w dobrej cenie. Prowadzę spis, odhaczam i przeważnie w listopadzie mam już wszystko. Czasem później sprawdzam ceny niektórych podarków, by dowiedzieć się ile zaoszczędziłem i... warto.

Co prawda przez cały rok towarzyszy mi kartonowe pudło, w którym przez cały czas umieszczam kolejne przedmioty, ale za to przed świętami zostaje mi tylko pakowanie - bez kolejek w sklepach, "świątecznych cen", pośpiechu, nerwów i zastanawiania się co ucieszy ciocię Krysię, której trudno coś kupić. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz