piątek, 12 sierpnia 2022

Zakupy spożywcze online

Jestem domatorem, który unika tłumów, dlatego zakupy w markecie nie należą do moich największych przyjemności. Niestety jest to konieczność - każdy potrzebuje przynajmniej tych codziennych produktów spożywczych, a duże sklepy to niższe ceny. Dawno temu odkryłem jednak zakupy online, bez wychodzenia z domu. Wrzucałem potrzebne produkty do wirtualnego koszyka, zamawiałem i spokojnie oczekiwałem na dostawę. Moim ulubionym sklepem było wtedy Tesco online (ezakupy), które miało tę dodatkową zaletę, że ktoś za mnie wybierał towar, a możliwość reklamowania go sprawiała, że zawsze wybierał ten najlepszy (pomarańcze na przykład zawsze były ładniejsze i smaczniejsze, niż te ze sklepu stacjonarnego). Niestety Tesco zakończyło działalność i trzeba ruszyć się do marketu, lub... poszukać innego sklepu online.

Anabru


Mimo, że takie zakupy przeważnie robię zimą (nie trzeba odśnieżać samochodu, wychodzić na mróz), to latem, w czasie upałów nie chcę marnować wakacji na stanie w kolejkach. W oko wpadła mi oferta sklepu internetowego, który w sierpniu dostarcza za darmo zakupy już od wartości 100 PLN (później bezpłatna dostawa zaczyna się od 250 PLN). Dodatkowo, jak to bywa w takich przypadkach, ma ciekawe promocje, które bardzo często się zmieniają i naprawdę duży wybór produktów. Do tego mogę tu kupić produkty wysokiej jakości (wędliny z Wierzejek, pieczywo z Putki, etc.), które zwykle kupuję w sklepie firmowym. Sklep nazywa się Anabru i myślę, że będę tu częstym gościem, dlatego postanowiłem podzielić się z wami tym doświadczeniem, bo sklep odkryłem dopiero niedawno, a promocja sierpniowa bardzo mi się przydała (darmowa dostawa od 100 PLN oznacza darmową dostawę za każdym razem - zakupy za 100 PLN naprawdę łatwo zrobić). Można także płacić przy odbiorze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz