wtorek, 7 marca 2017

Moje konto osobiste

Kilka razy na przestrzeni czasu prowadzenia tego bloga, dostawałem pytania o konto, którego używam. Z przyjemnością (ponownie) odpowiadam, że używam ekonta w mbanku. Jest to konto, które w pełni zaspokaja moje potrzeby. Jest darmowe, ma darmowe przelewy i wypłaty z bankomatów a  karta do niego jest darmowa, jeśli się jej używa regularnie (wymagania nie są wygórowane). Do tego za pomocą jednego logowania można korzystać z rachunku maklerskiego powiązanego z kontem, a także dokonywać zakupu funduszy inwestycyjnych. Sama obsługa jest intuicyjna, co bardzo ułatwia. Posiadam konto w mbanku już od bardzo dawna i chociaż bank się rozwija, nie musiałem dokonywać żadnych zmian - wszystko co nowe dostawałem, gdy pojawiało się w ofercie banku. Dodatkową wygodą są wpłatomaty, w których można bezobsługowo dokonać zasilenia konta gotówką. Bez kolejek i wypełniania druczków.

Jeśli i Ty chcesz mieć ekonto, załóż je tutaj (jeśli masz 18 lat) lub tutaj (jeśli masz 13-18 lat). Mbank wychodzi bowiem naprzód i oferuje program "pierwsze konto w życiu", co pozwala od wczesnych lat uczyć oszczędzania i korzystania z elektronicznych pieniędzy.

Tym, którzy szukają dobrego konta firmowego, chciałbym polecić mbiznes konto, którego osobiście nie używam (gdyż nie posiadam firmy), ale znajomy bardzo je sobie chwali. Dostępna jest także oferta z usługą elektronicznej księgowości. Co ciekawe, jeśli otworzycie to konto i opłacicie ZUS na minimum 250 PLN, otrzymacie 100 PLN zwrotu na konto. Konto jest oczywiście darmowe (gwarancja tego obejmuje 24 miesiące używania konta).

Jeśli skorzystasz z któregoś z powyższych linków, a następnie wykonasz określoną liczbę transakcji kartą w ciągu 2 miesięcy, ja otrzymam bonus. Nie liczę na to jednak, gdyż nawet kiedy polecałem konto znajomym (nie za pośrednictwem bloga) zdarzało się, że nie wykonywali oni wymaganej liczby transakcji kartą, a zatem bonus "przepadał". Mam jednak nadzieję, że będziecie z tego konta tak samo zadowoleni, jak ja jestem. To dobry produkt dobrego banku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz