piątek, 3 lipca 2015

Odpowiedzi na pytania #2

Nadszedł czas na kolejną porcję odpowiedzi na pytania. Nie ma ich może wiele, ale zareagowałem na jedną sugestię, a zatem niebawem stanie się ona nieaktualna. A obiecałem, że na rzeczowe pytania będę starał się odpowiedzieć na łamach bloga.

Pytanie: Ile zarabiasz na klikaniu w reklamy i tym podobnych?
Nie lubię spowiadać się ze swoich zarobków, ale postaram się odpowiedzieć wymijająco. Na Quassa zarabiam tyle, że bez problemu wystarcza na pokrycie opłaty za internet i na telefon. Ale nie mam zbyt wysokich opłat. Pozostałe programy dopiero testuję, ale jedną książkę już dostałem. Kiedy uzbieram kwoty, wymagane do wypłaty, podzielę się tą informacją na blogu. Jeśli ktoś spodziewa się, że będzie utrzymywał się wyłącznie dzięki tym programom, to jest w błędzie, ale dorobić można i nic to nie kosztuje.

Pytanie: Dlaczego nie zrobisz czytelnych tagów do artykułów?
Planowałem to od dawna - liczba artykułów to grubo ponad 200 i dobrze byłoby wygodnie po nich nawigować. W związku z tym, że pojawiło się to pytanie, wziąłem się do roboty i posegregowałem większość postów zagadnieniami. Ich lista widoczna jest po prawej stronie bloga, pod banerami kierującymi na pozostałe strony. Tym samym pytanie się dezaktualizuje.

Pytanie: Namawiasz do zakładania kont w różnych bankach - z jakich banków sam korzystasz?
Najczęściej polecanym przeze mnie bankiem jest mBank i nie dzieje się tak bez przyczyny. Posiadam tam konto, z którego wszechstronności jestem bardzo zadowolony. Mogę w jednej, łatwej usłudze obsługiwać konto osobiste, inwestować (akcje, fundusze inwestycyjne), mam dostęp do promocji i ofert specjalnych. 
Drugim bankiem, w którym posiadam rachunki jest Raiffeisen Polbank, do założenia rachunku w którym byłem zmuszony, a teraz bardzo go sobie chwalę. Współpraca z bankiem jest bezproblemowa, a samodzielna obsługa konta bardzo wygodna. Obecnie używam go prawie tak często jak rachunków w mBanku.
Posiadam także konto w MeritumBanku, z uwagi na wysokie oprocentowanie, które było dostępne, gdy zakładałem rachunek, ale teraz nie używam tego konta zbyt często.
Ostatnim bankiem, w którym mam rachunek jest Deutsche Bank, ale tylko do czasu, kiedy znajdę czas, by wybrać się do placówki. Nie ma nic złego w tym banku, ale obecnie nie znajduję też w nim niczego dobrego.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, zadawajcie je czy to w komentarzu (ewentualnie), czy drogą mailową (chętniej). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz