środa, 4 marca 2015

Jakie reklamy na stronach erotycznych?

Polecając programy partnerskie, których linki i banery można umieścić na swoich stronach internetowych, proponowałem głównie CPMLeader'a, który płaci już za samo wyświetlanie stron (ale niestety niezbyt wiele w naszym kraju - o wiele lepiej spisuje się na przykład w USA), Złoty Program Partnerski, który jest bardzo popularny, chociaż osobiście nie osiągałem na nim satysfakcjonujących wyników, Program Partnerski Ceneo, który jest na prawdę świetny i wszechstronny oraz Program Partnerski Księgarni Internetowej Selkar. W przypadku stron o tematyce ekonomicznej i finansowej można się dodatkowo posłużyć Programem Partnerskim mBanku lub ComperiaLead, które to programy sowicie nagradzają za pozyskanych klientów, ale programy są nieco bardziej restrykcyjne.

Ostatnio zostałem jednak zapytany, co zrobić, kiedy posiada się stronę internetową o tematyce dla dorosłych - erotyczną lub w inny sposób "kontrowersyjną" dla reklamodawców. Otóż istnieją programy partnerskie przeznaczone właśnie dla takich stron. Sam do niedawna posiadałem stronę o takiej tematyce, a więc już wcześniej poszukiwałem takiego programu partnerskiego. 

Znalazłem wtedy Program Partnerski Intymność - program portalu z szerokim asortymentem sypialnianym. Program ten przeznaczony jest dla witryn o charakterze erotycznym a duży wybór produktów, kategorii i materiałów promocyjnych z pewnością da się dopasować do indywidualnych wymogów (szczególnie, że istnieje możliwość przygotowania grafik specjalnie pod zamówienie partnera).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz