środa, 5 marca 2014

Luty w programach partnerskich

W lutym sukcesów nie odnotowałem. Raczej stagnacja. Pomimo pewnego usystematyzowania pracy na blogach, nie zauważyłem poprawy pracy programów partnerskich.
  • Najlepszy nadal jest MoneyMilioner, który funkcjonuje sprawnie, a dzięki grze (jednej dziennie), w której można wygrać prawdziwą nagrodę (choć mi się jeszcze nie udało) dostarcza mi także trochę rozrywki.
  • Program Partnerski Ceneo ponownie na miejscu drugim, jednak z wynikiem sporo gorszym niż w styczniu.
  • Agregator Afiliant ponownie lekko w górę.
  • Z powodu spadku dolara, nie odnotowałem rzeczywistego zysku na CPMLeader - jednym z przyjemniejszych programów partnerskich (płaci za same wyświetlenia).
Jak mówiłem - miesiąc kiepski, więc to już wszystkie reklamy, o których mogę dziś wspomnieć. Z niecierpliwością czekam co przyniesie marzec i oby wiadomości były lepsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz