niedziela, 12 stycznia 2014

Darmowe nagrody

Regularnie staram się brać udział w różnego rodzaju konkursach, w których bez wychodzenia z domu czy inwestowania choćby złotówki można wygrać interesujące mnie nagrody. Okazuje się, że jest to łatwiejsze niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. W zeszłym tygodniu otrzymałem książkę "Sezon Burz" Andrzeja Sapkowskiego (najnowszy wiedźmin) zupełnie za darmo! Wszystko co zrobiłem, to podzieliłem się opinią o produktach. Nie brałem nawet udziału w żadnym losowaniu!

Na stronie Ceneo należy założyć konto, a następnie napisać opinię na temat kilku produktów. 10 pierwszych opinii każdego miesiąca jakie napiszemy, zostanie nagrodzone 3-ma punktami każda. Daje nam to 30 punktów miesięcznie. Gdy uzbieramy ilość punktów potrzebnych do wymienienia na nagrodę, zwyczajnie to robimy. Książka kosztowała mnie 70 punktów, a co najważniejsze nie wydałem na ich zdobycie ani złotówki. Napisałem tylko opinie o produktach, których używam i nawet niekoniecznie lubię (opinie negatywne także są honorowane). Ważne, by opinia osiągnęła limit iluś tam znaków (mniej niż jeden sms) i przyznana została ocena punktowa.

Nagrody są różnorodne - sole do kąpieli, kosmetyki, książki, filmy, sprzęt agd i rtv, kubki, gadżety, sprzęt sportowy czy kuchenny. Obecnie "najtańsza" nagroda kosztuje 50 punktów. Warto także wspomnieć, że za samą rejestrację w Ceneo otrzymujemy pewną ilość punktów. Najtańszą nagrodę możemy więc zgarnąć niejako "od ręki". Czasem jednak warto poczekać, aż przedmiot, który nas najbardziej interesuje będzie w obniżonej cenie (często tak prezentowane są nowości). Przykładowo - obecnie "Sezon Burz" kosztuje nie 70 a 100 punktów.

Bardzo polecam, gdyż poświęcając zaledwie maksymalnie godzinę co miesiąc, możemy otrzymać wspaniałe nagrody, które zostaną bezpłatnie dostarczone pod wskazany adres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz