poniedziałek, 26 grudnia 2011

Abonamenty

Pewnie większość o tym wie, ale być może jest to temat warty przypomnienia. Jak wiadomo warto zawsze targować się o lepsze oferty w przypadku abonamentów telefonicznych, telewizji kablowej czy internetu. Czasem umowy takie są bezterminowe, jednak mimo to po upływie pewnego czasu warto je renegocjować.

Po upływie 2 lat, nawet mając bezterminową umowę na pakiet internet + telewizja warto napisać do operatora e-mail z pytaniem o nowe promocje. Niedawno tak właśnie zrobiłem. "Szanowni Państwo, w związku z upływem dwóch lat od daty podpisania umowy a także pojawieniem się na rynku wielu interesujących ofert dla nowych abonentów zarówno w Państwa sieci jak i u konkurencji, chciałbym zapytać, czy chcieliby Państwo przedstawić mi ofertę, która zachęciłaby mnie do pozostania Państwa Abonentem." Po kliku dniach zadzwonił przedstawiciel operatora i zaproponował mi korzystną zmianę umowy.

Jestem przekonany, że to samo dotyczy i innych abonamentów, więc radzę sprawdzić, czy nie uzyskaliśmy gdzieś w naszym mniemaniu statusu stałego klienta. 

Jako ciekawostkę dodam, że nawet robiąc większe zakupy w supermarkecie mamy prawo negocjować cenę. Nie jest to powszechna praktyka, ale warto poprosić o wezwanie kierownika i zapytać go o rabat w takim przypadku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz