poniedziałek, 12 września 2011

Konkursy

Wbrew temu co myślicie - to także może być źródłem oszczędzania. Wystarczy szukać w sieci (i nie tylko) konkursów, w których udział jest darmowy i wysyłać odpowiedzi z nadzieją, że coś kiedyś... Odpuśćcie sobie tylko wszelkie smsowanie - szukajcie konkursów, w których odpowiedź wysyłamy mailem bądź zamieszczamy na stronie. Szukajcie też tego rodzaju konkursów w innych miejscach - jeśli oczywiscie macie na to dość czasu. Ja kiedyś wygrałem czapeczkę za wpisanie na stronie kodu spod piwnego kapsla ;-) więc wiem, że to działa.
Ostatnio prenumeruję jedno z czasopism (miesięcznik o tematyce fantastycznej). Prenumerowałbym go i tak, bo jest 20% taniej niż w sklepie a już za cenę sklepową warto! Co z tego? Ano to, że prenumerata kosztowała mnie 99PLN, z pierwszym numerem dostałem 2 książki (taka promocja dla prenumeratorów), następnie wygrałem grę (sprzedałem, gdyż nie mam platformy na którą była ta gra i zarobiłem 125PLN), ostatnio wygrałem kolejną książkę. Prenumeruję od lutego a mamy dopiero sierpień.
Poza wymiernymi zyskami - zwycięstwo w każdym konkurcie podnosi morale ;-) w końcu ktoś daje nam coś za darmo, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz